Det är ju bara så härligt..

Pecke och company åkte vidare till Stockholm idag efter 2 dagar på besök. De har åkt båt och druckit gott =) och jag tror de var nöjda med visiten.


Danne njuter av båtlivet.

Idag gick vi till Vikingafestivalen här i Stallarholmen med Jenny och Stefan, stackarn går fortfarande med magen i vädret så här 9 dagar över tiden. Men hon står i och verkar inte jätteless. (inte som det ser ut iallafall) Men visst vill de att lill*n ska komma ut snart. Jag längtar sjukt mkt efter att få gosa med lilla bebisen..


Vikingafestivalen är mkt välbesökt och man kan göra och se en massa roligheter.

Sen blev det lite städ (IGEN) och nu väntar vi på att Dannes föräldrar ska komma. De har åkt från Gällivare och är nog här när som helst. Ska bli kul att de kommer, vi har verkligen saknat dem. Imorgon kommer Dannes syster med familj också, och då får vi träffa lilla Linnea som vi också saknat sjukt mkt. Det är så tråkigt när man inte träffar de så ofta och får inte se när barnen växer. Synd bara att de andra systrarna och systersonen Emil inte kunde komma, då hade det vart komplett.

Nu blir det lite kvällslugnt och jag tänker inte göra så mkt mer idag. Danne gick iväg med barnen så de fick cykla så nu sitter jag själv och det är skönt. En stund med tystnad är en väl behövd stund, sen blir det fullt upp i flera veckor framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback