Sorry.

Här har det inte vart mkt aktivitet senaste dagarna. Har haft och har fortfarande besök av Syrran från Falun + att min andra lillasyster från Sala kom i Måndags. Full rulle är det här hemma =).

Solen steker som aldrig förr och man håller på att flyta bort.

Igår fick vi iallafall iordning på baksidan och altanen, riktigt nice blev det. Gräsklippning och trimmning och putsning. samt oljning av utemöblerna och planteringslådorna där bak.

I Onsdags blev det gröna lund och en hel dag med crazy åkturer. Åkte en massa attraktinoer bla Insane... Och ja, den var fan insane.. fy fan, jag trodde jag skulle gå av på mitten och alla inälvor skulle slitas ut genom huvet på mig.. Fräscht prat! Haha, fritt fall åkte vi också, den är ju en klassiker när man åker till Grönan. Och lika nervös är man varje gång.. =) Men det var kul som fan och man fick sig sin karuselldos för ett år framåt igen.
Måste ju erkänna att man är inte 17 längre, efter ett tag blev jag fan illamående och kunde inte åka mer.. *pinsamt* Fast jag tror jag får skylla på min huvudvärk jag hade hela dagen, som inte ville ge sig.
Det måste ju ha varit därför...? eller hur.

Idag blir det att kuska till Västerås. Och imorgon tror jag Syrrorna åker hem.
Sen är det bara några dagar kvar så drar vi norrut. Stressad som aldrig förr känner jag mig. =/


Men vi hörs! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback