Är jag stor nu?

Jag vet att jag tjatar om den här attans högskolan, men jag är så himla lycklig! =) Idag började vi skolan och fick en massa information att trycka in i våra små huvuden. Efter det blev det rundvandring och jag är inte klokare för det runt i dessa ALLA byggnader och lokaler.. Fan det är ju hur stort som helst!

Sen blev det lunch tillsammans med faddrarna och efter det uppropet till just våran utbildning. Tänk va hemskt det skulle vara om man satt där och väntade på att man ska höra sitt namn, och sen kommer det INTE!
Jobbigt läge =)

Men jag hörde mitt namn och som en sten som lossnade började man småle lite =)

haha.. va löjligt jag är!


Dagen var som sagt intressant, men med risk för att det blev för mkt så försökte man samla på sig så mkt pappersmaterial som möjligt för att kunna läsa på lite hemma också.
Fick en uppdatering av schemat också, blev lite ändringar av tider eftersom vi blev uppdelade i 2 större grupper, samt att vi imorgon ska bli uppdelade i ännu fler grupper. Det kommer inte bli andra dagar eller så, men vissa dagar går jag inte lika länge som jag tidigare trodde. =)


Nu ska jag lägga mig i badet och slappa en stund.
Höres säkert imorgon igen..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback