Flyttad och snart klar =)

Då var flytten snart färdig, och till helgen blir det att slutföra huset med det som är kvar... mindre kul men nödvändigt!

Så nu sitter jag här i min nya lägenhet, har inte hunnit känna efter hur de ensamma kvällarna kommer vara men jag tror att det kommer bli bra.
Mmmm då var det väl ganska offentligt att jag numera bor ensam med barnen varannan vecka. =(
Livet är inte alltid så förutsägbart, men man får försöka göra det bästa av situationerna som dyker upp. Och vi har löst det här så smidigt vi bara kunnat, och allt känns bra.

I veckan hämtade jag ut mitt slutbetyg också =) Jag är RIKTIGT nöjd måste jag säga. Det här var det nog inte många som trodde för några år sedan, men jag fixade det, tillochmed med rejäla betyg =) Jag är stolt och imponerad över mig själv, och det får jag väl vara?
Så imorgon åker betyget in till högskolan, sen är det bara att vänta och hålla tummarna... *nervös*

Snö, snö, snö har det kommit också, MASSOR!!! Visst det är väl fint å så, men jag verkligen hatar när det yr omkring och blåser in i nacken när man sticker näsan utanför dörren. Ingen höjdare att ha en hund såna här dagar, och hunden jag har har inte fattat vilken ras han är.... Han tror han är en sibirian huskie eller nåt åt det hållet. Han drar omkring i snön och hoppar omkring som en galen hare och bara dyker ner i snöhögarna..

Ikväll kommer mamma med familj, och det ska bli så kul att se dem igen, det var ju ett tag sedan. De ska in till Stockholm och se "We will rock you" på Cirkus, *avis* men jag får lillebror för mig själv hela helgen så det gör inget =) (trots att vi ska städa i huset)

Nu ska jag ge mig ut i snön med min nakenhund (puff) =) fast han blivit rätt så långhårig nu!

Jag ska lägga ut lite bilder snart också, sen ska jag försöka uppdatera snart igen.

Ha det så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback