Prov, en ridtur och middagsbjudning..

Ja, det är så det har sett ut idag. Körde kidsen på morgonen, sen åkte jag hem och pluggade (råkade somna en liten stund också) =) Sen åkte jag till skolan vi 12 och skrev prov. Det handlade om EU och hur hela processen startade på 50-60 talet, och allt som händer inom unionen och vem/vilka som gör vad. Det var inte så svårt och jag tror inte att det blir några konstigheter. Provet var bara en G-skrivning så det var inget avancerat med det.

Skrev klart på 40 minuter sen åkte jag till Angelica och drack lite kaffe. Bestämde oss för att dra till stallet och ta en tur med Nalle. Idag gick han jättefint och studsade inte alls lika mkt som han gjort tidigare gånger. hehe.. Det börjar ta sig (sa mordbrännaren). Till sommaren kommer han vara hur fin som helst att rida. =)
Det är en frihetskänsla att komma ut en stund på hästryggen, nästan som meditation.. hur skönt som helst.

Efter stallet åkte jag hem och hämtade upp barnen, Elvira skulle sova hos Cornelia så hon skulle bara hem och packa lite grejer sen skulle hon tillbaka till henne. Hämtade upp Danne hemma och sedan drog vi in till Strängnäs och fick middagen serverad hemma hos Angelica. Supergod mat och en trevlig pratstund.
Sen bar det hemåt igen, och nu sitter jag här vid datorn igen..

Har skickat in ansökan om studiemedel till CSN alldeles precis också, sista terminen på komvux i Strängnäs.. Shit, va duktig jag har varit. =)

Nu är det snart läggdags, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback