Har så jävla ont! (ursäkta språket)

Helgens arbete ute i trädgårn har satt sina spår. Nu har jag en träningsvärk som heter duga, ser ut som att jag skitit på mig när jag går. Det gör verkligen ont i hela kroppen när jag rör mig.
Lagom nu när jag har den största rabatten kvar att gräva ur och plantera nytt i. =)

Får väl hoppas på bra väder framöver i veckan så man kan göra klart här ute när man börjat kunna röra sig ordentligt igen.

Nu åker jag och Elvira till ridningen. Ska bli kul att se vad hon får göra idag (hon rider idag i en grupp som ridit längre, bara för att hon rider in missade gånger då hon varit sjuk) Kanske hon får testa lite galopp eller annat kul. Vi får väl se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback