En rejäl sovmorgon..

Ja, det kan man lugnt kalla det, har precis klivit upp ur sängen och klockan är över 12 på dagen. =) Det är inte ofta man har sovit så här länge senaste tiden, och det var otroligt skönt. Har ju dock varit upp kl. 04, 09 och sedan halvsovit sedan 11..
Drömde en så hemsk dröm inatt när jag vaknade, och ville inte somna om, men jag kunde ju inte kliva upp klockan fyra. Alltid när jag drömmer, vaknar och somnar om igen så fortsätter jag drömma, och den här ville jag inte veta någon fortsättning på =(

Somnade om iallafall och fortsatte tyvärr drömma, men drömmen ändrade sig och handlade om något annat istället, skönt! =)

Nu slurpar jag i mig en kopp kaffe och sen ska jag sätta mig med Religions uppgifterna jag har. Vi har ett hemprov som ska lämnas in på Tisdag om Kristendomen, samtidigt som jag ska plugga till ett skriftligt prov som vi har samma dag om Islam. Kan inte riktigt fatta hur man kan sätta 2 olika områdens prov samma dag?. Jaja, det är väl bara sätta igång så man kanske blir klar med ett av de två =)

Först en tur ut i regnet, ha det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback