1 Maj! , Gällivare resa och annat uppdaterande.

Jahapp, då var det 1:a maj och sommaren tågar in för fullt. Nu börjar man se ljuset i tunneln på många olika sätt. Skolan är snart slut och jag är strax inne på min sista termin innan högskolan, shit så snabbt det har gått. Helt otroligt!
Snart är det högsommar också, längtar så enormt efter att kunna sitta ute och sola på baksidan. Den här sommaren ska jag skaffa mig en fin solbränna. =)

Usch så dålig jag har varit på att skriva här på bloggen, det är hela två veckor sedan sist, och jag har ingen bra förklaring till det heller. Men jag ska försöka bli bättre, jag lovar. =)

Vad har hänt på sista tiden då?

Min söta lilla Julia har döpts och jag var Fadder. Hon är en sån liten prinsessa och var superglad under hela ceremonin, skrattade och charmade alla.



I skolan trallar de på som vanligt, det känns att det börjar närma sig slutet nu för det bara rasar in uppgifter nu.
Men det är väl över snart och man kan börja leva som en vanlig människa igen. Ska bli skönt med sommar snart. Så man kan tänka på annat för en stund, fast då har man väl andra dilemman så huvet får väl inte vila då heller. =)

Vi var ju i Gällivare 2 veckor i April. Det var jättemysigt, och skönt att komma iväg en sväng. Passade på att ta en tur ut i naturen och grilla lite korv tillsammans med släkten. Tog lite sköna bilder, och vädret var ju absolut inget att klaga över.


Utsikt över Gällivares stolthet DUNDRET. =)

Elvira och Elliot åkte skoterpulka till grill stället.

Massor med korv i olika former och varm choklad eller kaffe. mums!!

Elvira med sina fastrar och sin kusin.

Finns fler bilder, dessa finns på Facebook. Var så krångligt att ladda upp här på sidan.

Under tiden vi var i Gällivare hade vi barnvakt till våra marsvin, våran kära Angelica tog hand om de små liven, och Stella hon hjälpte till.


Det var lite för den här gången, nu ska jag kolla vad Danne gör i köket, för det luktar bränt och röker från spisen.. =/

Ha det så länge. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback