Vem stökar hos mig?

Då var det städat här hemma IGEN... Fattar inte hur det kan bli så stökigt hela tiden, vem är det som stökar hos mig på natten, när vi andra sover???? Sitter nu vid datorn och har inte ngt annat bättre för mig, funderar på vad det ska bli för mat idag.. Kyckling i gotta sås tror jag det blir.. mmmm..

Danne har kört syrran på intervju till Sthlm, sen åkte han till jobbet och ska spendera några timmar där tills det är dags att åka hemåt igen.

Imorgon börjar skolan igen, =/ måste få lite inspiration, för just nu känns det jobbigt... Känner inte för att plugga, och jag vet att jag borde göra det för jag var inte på lektionen i fredags. *suck*

Kan ngn bara sparka mig i arslet och ge mig lite energi?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback