Mina ögon går i konkurs..

Så lät det när Danne inte orkade köra hem från Eskilstuna idag.. haha. Det var ju såklart meningen att han skulle säga "Mina ögon går i kors" men det blev lite tokigt, kul var det iallafall... Och såklart var det jag som fick sitta brevid och Danne körde hem =)

Just nu sitter jag med slinghättan på skallen, och snart är det klart att skölja ur. Spännande att se hur det blir, det är ett tag sedan jag hade slingor. Men det blir säkert bra, kommer väl se ut som en tiger =)

Imorgon startar sista skolveckan och sen är jag ledig i två veckor, eller iallafall en vecka då det är påsklov, men eftersom vi åker till Gällka så stannar vi en vecka extra annars blir det så stressigt.

Nu måste jag skölja skallen, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback