Insnöad lagom till provet..

Ja då sitter man här igen, dagen för provet och känner sig totalt efterbliven... Men det återstår att se hur det går imorgon.. Religion på schemat! Jag har ju haft rätt tur på sistone och lite av det som sagts på lektionerna har fastnat. =)

Insnöad har man blivit igen också, 2 dm utanför dörren när jag kom hem tidigare.. Och nu en timma efter så kommer jag garanterat inte få upp dörren igen.. Nu får det fan vara nog med den här vintern, vid den här tiden förra året började ju blommorna ploppa upp i trädgården, och nu ser man knappt staketet på baksidan.. Det här är ju helt sjukt..
Hade man haft möjligheten så skulle jag dra till sahara imorgon.. =) Fast då klagar man väl där också.. man är aldrig nöjd med vädret, så är det ju bara..


Nu ska jag skotta mig ut till bilen och hämta lillgrabben, sen blir det inte många knop resten av kvällen. Kanske lite plugg, men i övrigt tror jag dvd:n vinner kampen om mig ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback