Då lever man igen då..

Ja, det känns som det lite iallafall.. Efter en hel vecka i sängen så är det nog dags att börja vakna till liv igen. Det känns verkligen i hela kroppen, och man är öm överallt. Nu har ögonen börjat ge sig iallafall, och det gör inte ont när jag kollar åt sidorna längre. Skönt, för det var verkligen sjukt jobbigt.
Nu har snoret börjat rinna och hostan har kommit som ett brev på posten. Oj, nu kom jag på att jag inte hämtat in posten idag heller. =) Men det kommer väl ändå inget intressant utan säkert bara en till krämpa efter förkylningen.

Ikväll är det Lets Dance på tv, måste erkänna att jag inte alls är lika intresserad av programmet längre, det är för mkt sympati och de som verkligen inte förtjänar att åka ut gör det. Tycker inte att det är tittarna som ska rösta, utan juryn istället. Tittarna röstar ju bara skit ändå..

Imorgon däremot är det Melodifestivalen och den ska jag se.. Hoppas på min favorit och jag tror det kommer stå mellan 2 riktigt bra bidrag.. Vilket som får vinna för mig, de är bra båda två.. Tror förresten inte det finns något bidrag som inte borde få vinna, så det här året behöver man inte oroa sig för någon Snälla snälla snälla... som skräller.. =)

Tänkte att jag skulle plugga lite idag, så jag satte mig med böckerna, men ångrade mig när jag slog upp dem.. Orkar inte ännu.. så det får vänta till senare eller imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback