HEJ!

Det var ett tag sedan =)

Det har inte varit bloggen jag haft tankarna på senaste tiden, har drunknat i skolan och alla uppgifter och slutprov som ska vara gjorda och jag har fortfarande en hel del kvar. =(

Det är som vanligt svenskan som stör min hjärna, och jag väntar bara på att huvudvärken ska sätta igång, alla uppgifterna ska vara klara tills på fredag. Då är det en bok som ska vara läst (började läsa igår), en komplettering på tidigare inlämnning + en ny inlämningsuppgift. Usch, känner verkligen för att ha sommarlov nu!!

I helgen var vi till Gällivare också, på begravning. Dannes morfar gick bort för en månad sedan och i fredags var det dags för jordfästningen. Det är inte kul med begravningar, men det var en jättefin stund, och en massa känslor. Allt gick iallafall bra, så det var skönt.

Har fått lite betyg levererade av lärarna också =)

Engelska läraren ville ju ha mer tid att tänka över vilket betyg hon skulle ge mig och det resulterade i ett MVG, hihi =) Blev riktigt glad över det för sista provet gick inte alls som jag tänkt mig.
I Religion och Samhälls förväntade jag mig inte mer än ett G, eftersom jag skrivit fler G prov än högre. Men idag såg jag att han satt VG på båda kurserna, yippie.. trodde inte det var sant. =)
Matte B fick jag ett G och det är jag jävligt nöjd över, hade nästan gett upp matten när det var så krångligt.. Men nu är det gjord och nu är jag behörig till högskolan också.

Nu väntar jag på Naturkunskaps betyget, väntar mig inte mer än ett G där heller, har inte engagerat mig så mkt =(

Nu ska jag laga lite mat, ha det så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback