Min bästa vän en dag som denna..

Det finns ju inget bättre än Söndagar när man inte behöver göra någonting. Då åker bästa kompisen intill mig och vi myser hela dagen.



Finns det någon bättre vän än denna?

Idag har det varit en lugn dag, jag har inte behövt städa för det behövs för en gång skull inte. =)
Skickade dock iväg Elliot på ett kalas som inte är förrän nästa helg egentligen. *oopppsss* Men han blev inte så ledsen, men dagen blev ju inte riktigt som han tänkt sig.

Elvira drog till en kompis och har vart borta hela dagen, vi övriga här hemma höll nosen innanför dörren och slog på en film istället. Ute är det -22 och vi håller på att frysa ihjäl när det är rastningstajm med Trassel.

Stackars nakenfisen fryser ju också, och inte har han ro att sätta sig och skita när vi går ut heller, så få se om han behagar att sätta sig här inne i natt istället. =(


Imorgon drar skolan igång igen, och det är Engelska och Matte B på schemat. Jag har suttit med båda här under helgen lite, och ibland känns det som att matten kommer gå åt skogen. Jag räknar på och allt funkar bra, sen när jag går tillbaka till talen i början av boken har jag glömt hur man räknar ut dem. Det känns ju bra! NOT!!

Jaja, det är väl bara knacka in det i huvvet så ska det väl sitta fram tills det är prov iallafall. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback