En dag med familjen..

Dagen började med att Brorsan med familj åkte hem efter en visit från gårdagen. Vi åt god mat och surrade skit ända in på småtimmarna. Det var trevligt och jättekul att träffa dem igen.
Sen bestämde vi oss för att åka in till Strängnäs och gå på Bio med barnen. Det blev som vi tidigare bestämt ALVIN & Gänget 2 som vi såg. Och den var riktigt rolig. =)

Elvira hade med sin kompis och dem tillsammans med Elliot satt som tända ljus och tittade hela filmen, dem tyckte det var jättekul att gå på bio (första gången).


Ungarna har sett första filmen med ALVIN och den kan jag lova har gått varm i dvd:n. Så de uppskattade den här filmen jättemkt. Nu var det dags för tjejernas revanch och jag måste ju erkänna att jag tycker till och med att musiken är jättebra.

Och sen är de ju bara för söta de små ekorrarna. =)


Nu dags att försöka inta de nya reglerna här hemma. =)

Sängdags 20:00 UTAN tv!! Det är nog bäst man själv också går och lägger sig tidigt idag för jag är nog mer död än ungarna när det gäller att kliva upp imorgonbitti. De har iallafall ngt att se fram emot, de har verkligen längtat till skolan.

Jag däremot börjar inte förrän på Onsdag. Och då blir det att försöka få tag på alla lärare och lösa att lektionskrockar jag har den här terminen. Hur nu det ska gå? =/ Vi får väl se på Onsdag hur det blir. Annars hade jag ett rätt lökigt schema och inte klagar jag på det. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback