Sjuksköterskeklocka =)

Hihi, den här har Danne köpt till mig.. Fin va?

Den ska jag ha i mitt framtida yrke, och den kommer väl till användning. Tyvärr är det ju några år tills jag kommer jobba på fältet, men jag kommer ju säkert ha en massa praktiker och extrajobb.



Nu ska jag bara fixa det där pennfodralet och en namnskylt också. Till att börja med blir det en med texten.

LINDA
ssk studerande


Det är så sjukt att jag snart är där, den här terminen och sen är det bara vänta tills man kommer in på högskolan. När man nu gör det, då jag hört att det är ganska många sökande till Mälardalens högskola, då den har ryktet att vara en bra högskola. Vi får väl se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback