7 åringar dansar som strippor!

Denna video länkade gosias.blogg.se till och jag måste bara fortsätta spinna på den.

Dessa tjejer är 7 år gamla och dansar som strippor, det är meningen att det ska vara Jazz. Men va fan??

En 7 åring ska inte dansa så här, och kläderna gör ju inte saken bättre. Vart är dessa flickors föräldrar, och tycker de att det här är ok?

Såklart är flickorna jätteduktiga och det är ju otroligt att de ens lärt sig dansa så här, men jag ser inte det häftiga, sexiga och duktiga i det här framförandet. Kanske om tjejerna hade varit 18 år, då hade det varit snyggt!!


Små flickor ska också ha en hobby, och dans är en superbra hobby. Jag skulle vilja att min dotter också ville börja på dans. Men under dessa former skulle jag inte tillåta henne att dansa.

Det här är inte dans på nivå för ett litet barn!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback