VILKEN MORGON!! =)

Fy fan va bra den här dagen började, (på sätt och vis) blev i och för sig väckt av katten 06:30 av att hon rev ner halva fönsterbrädan med lampor, vaser och tomtar.. Efter det satte hunden igång och gny att han ville ut så det var bara att dra på sig paltorna och knata på promenad (åhh vad jag älskar att bo i lägenhet, när man inte bara kan släppa ut honom på baksidan=(

Väl hemma igen gick jag och la mig och vid niotiden vaknade jag igen. Justja!!! Idag kanske man skulle få sitt antagningsbesked till högskolan. Så jag loggade snabbt in och såg att jag hade 1 oläst meddelande ojoj, spännande.. =)
Prio Anm kod/Utb UG-MV Urval Ant i UG
1 MDH-12801

Sjuksköterskeprogrammet
180hp, Dagtid, Helfart (100%)
Utbildningsprogram
Normal undervisning
Mälardalens högskola,
Eskilstuna
Grundnivå


BI-18,31


Antagen


47



JAG KOM IN!!!

Och det på betygen inte på högskoleprovet =)

Så den 24 januari börjar resan på min tre åriga utbildning till sjuksköterska, Oh My God!!! Shit, det är verkligen på gång nu!! Jag är helt upp och ner av glädje och spänning. =)

Idag skulle vi åka och handla julklappar också, få se om det blir något av det.. Ska hinna en massa annat först så det kanske blir en annan dag, får höra med Danne också.

Nu ska jag fortsätta dansa omkring på tå här hemma, försöka få i mig lite frukost och gå ut med hunden, sen en dusch..

Ha det så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback