Vad ska jag göra?

Jag vet inte vad jag ska göra, jag får inte till det så som jag vill ha det... =(

Jag vill ha en personlig sida med tema för vad den här bloggen egentligen går ut på.. Mina studier till sjuksköterska, mitt liv och mina barn och djur. Ska det vara så svårt att hitta något som passar. Dock får man ju ingen personlig header när man tar såna där gratis designs..

Behöver hjälp, snälla!!

En enkel, INTE ROSA helst mörkare typ grå svart med några snygga färklickar i menyerna eller nåt. En personlig header med bilder jag redan har klara, men inte får ihop till en bra sammansatt bild.

Suck!

Kommentarer
jossan [Just Dance?]

FIN BLOGG :D

2010-12-14 @ 19:49:10 | http://justdaancee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback