Nyss hemkommen.

Hämtade Elvira på skolan vid 4 och sedan åkte vi in till Stockholm och shoppade julklappar.. Hon fick hjälpa till att hitta något bra till Elliot och vi fick nog till det så han kommer bli nöjd. Sen fick Elvira snällt gå ut i bilen och vänta tills jag hade köpt och paketerat hennes paket. Hon fick ju inte se.. =)

Vi stannade till på Donken också, Äckligt.... Men Elvira ville dit =)



En mer vacker syn fanns mitt emot istället.. Riktigt fint när de pyntat träden, undra vilken stackare som har fått stå och tråckla in slingorna runt alla grenar? =)



Schema för imorgon = FULLSPÄCKAT!

Besök för Elvira på den eventuella nya skolan kl. 10 efter det plockar vi upp Elliot och alla skridskor, sen åker vi iväg så de får åka på sina nya skridskor =) Sen är det dags för Elvira att ha sista ridningen för terminen.. Och sen är vi hemma vid 18 tiden på kvällen.. Och då är det dags att laga mat, för att sen göra sig klar för kvällen...

Minst sagt fullt upp imorgon. Sen får jag fan inte glömma tvättstugan på fredag.. Skriver det här också så kanske jag inte glömmer det =)

Nu är det dags att försöka få Elvira att gå och lägga sig, just nu har hon och adhd-hunden kapplöpning mellan köket och vardagsrummet, så snart kommer väl grannarna upp och frågar om vi river stället...

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback