Mysmusik..

Ligger här i sängen och lyssnar musik på telefonen.. Har laddat in en massa mysig musik.

Bland annat denna..



Det är så kallt ute att man inte ens kan aktivera barnen utomhus och just nu är de alldeles upp efter väggarna så man törs inte ens gå ner till nedervåningen.. De är på väg ut men där stannar de nog inte länge heller. =)
Nä, så hemska är de inte.. Men det märks att de behöver göra ngt för nu retar de bara upp varandra på småsaker.



Ikväll drar vi till Hakkas och Dannes kusin Pecke. Och veckan bara rusar fram och det känns som att man inte hinner med det man planerat, för snart åker vi hemåt igen.
Ska ju hinna hälsa på min kära vän Linda, samt min morbror och hans familj. Kusin Angelica ska vi också hinna förbi, och om 2 dagar är det nyårsafton. Lördag är man bakis och Söndag kanske vi drar oss hemåt. När ska vi klämma in alla? Jaja, vi hinner nog.. Det var Elliots magsjuka som ställde till det, ingen ville träffa oss då (fullt förståeligt) Men nu är vi friska och det är skönt det, för det var inte kul att se sin lilla grabb så sjuk den natten, han kräktes så han fick ont i nacken, stackarn =(



Jag är glad att jag slapp bli sjuk, magen har dock gjort sig till känna men jag har inte behövt kräkas..
Nog om sånt äckligt, nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen bär det ut till byn.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback