Julklapps inköp!

Började dagen med att Elliot knackade på och skulle gå till pulkabacken. Det var bara att dra på sig kläderna och följa med =) Kallt som attans var det idag också, låg på -10 hela dan, och nu på kvällen gick det ner till 16 minus.

Sen drog vi till Tuna Park i Eskilstuna och inhandlade lite julklappar.. Blev några till barnen och deras kusiner, och en till Julia också =)

Åkte sen till Jenny och lämnade av Julias julklapp och fick mig lite mat i magen också =) Köttbullar med anjovis i... hmmm.. jag vet, det låter inte gott! Och jag gillar INTE anjovis, men de gick faktiskt att äta, inget fel på dem alls. De hade en hel gryta med vildsvinskött också, men den hoppade jag =) Smakade iof en liten bit och av såsen, var inte alls dumt, men jag tog köttbullarna istället. =)

Nu sitter jag i soffan med Elliot och myser till reprisen av Hollywoodfruarna. (Mötte ju faktiskt Maria Montazami på Globen i fredags, hon gick precis förbi oss och in i Annexet som vi stod utanför.) Shit, hon är verkligen hur lång som helst, och snygg som attans!
Tänk om man kunde skaffa sig en miljonär från Hollywood och flytta dit.. haha!! Stor risk, NOT! Man får nog leva Svenssonliv resterande tiden av sitt liv, inte för att det gör något, för jag trivs ganska bra med det =) Skulle nog ändå inte passa in i Hollywood som hemmafru.. Blir nog den första hemmafrun som inte gör det man ska som hemmafru, jag gillar inte att städa, laga mat eller sköta om hemmet särskilt mkt. Men å andra sidan verkar ju hemmafruarna på tv ha en massa hemhjälp och det skulle ju passa som handen i handsken.. Jag hade gärna haft en hemhjälp =)

Slut med drömmandet och tillbaka till verkligheten. Imorgon är det luciadags för barnen och det blir lussande från morgon till kväll. Blir mysigt!

Nu ska jag försöka hejda Elliot som börjat springa omkring och leka med Trassel... Det är kul när de leker, mindre kul tror jag grannarna tycker att det är, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback