Hej mitt vinterland..

..nu är jag här..

Igårkväll anlände vi till de norra lappmarkerna, kallt så in i London och snö till förbaskelse =) Men va fan.. Det är skönt att vara uppe igen. Nu blir det julbestyr för hela slanten och med 2 dagar kvar måste jag säga att det inte alls känns som julafton snart. =( Men det blir väl så när man är vuxen (om man kan kalla mig det?! =)
Annat var det när man var liten och väntade på den här dagen i flera månader i förväg... Fast å andra sidan så är det ju barnens jul och man räknas ju tyvärr inte till barnen längre..

Idag var jag och barnen till min mormor och morfar och hälsade på. Lite fika satt ju inte helt fel heller. Sen beskådde vi deras fina julgran. De har verkligen en speciell gran och det är riktigt vacker.. Inte många som har en liknande gran som dom. =)



Det var väl fiffigt? =)

Sen blev det en sväng till Dollar Store för att inhandla långfillisar till Danne och Elliot. Dom fryser stackarna!
Och nu sitter jag hemma på fiskis igen och väntar på bättre tider.

Trassel trivs här i snön (lite kallt är det ju tycker han och springer på 50% av sina 4 ben när han är ute) Men när han kommer in är han i himmelriket.. Donnorna här hemma löper ju och han är alldeles till sig i trasorna. Han springer omkring som en fjäder och spänner sig =) haha, stackarn som är inte ens hälften så stor som sina 2 brudar, får inte riktigt till det =) Och tur är väl det.... hehe!

Ha det i vintermörkret så hörs vi snart igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback