Har glömt =)

Jag har ju glömt att berätta att jag troligen börjar jobba i Januari.. Fick ju samtal från chefen på Mälarsjukhuset (avdelningen) och vi kom överens om att jag skulle höra av mig när jag fått mitt skolschema i januari så vi kunde planera inskolning.

Det ska bli riktigt kul att jobba och jag hoppas att jag kommer kunna jobba någorlunda mkt trots att jag samtidigt pluggar.

Känns som att allt bara faller på plats hela tiden.

* Jag kom in på högskolan
* Jag får kanske börja jobba
* Försäkringskassan är snäll med mig
* Min geografilärare är förstående
* Jag slipper krångla med CSN
* Jag får högre utbetalning från CSN fr o m Januari 
* Det har blivit hemtrevligt hemma
* Barnens nya skolor verkar kunna funka
* Julen närmar sig! =)

Nu är det dags att köra pigan till skolan, känner egentligen inte alls för att gå utanför dörren, för det är ett jäkla väder ute. Blåser småspik ute, och jag blir tokig på sånt. Snöa ordentligt istället, men blås INTE!!

Senare under dagen åker jag in till Stockholm igen för att hämta upp brorsans julklapp, den fanns ju inte sist jag åkte in men nu har jag lagt undan en så nu vore det väl fan om den inte kan köpas.

Vi hörs senare, om jag har något kul att skriva. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback