En katt i nyllet...

Ungefär så här ser det ut varje gång jag sätter mig med datorn i knät i soffan...



Hon ska vara med överallt, och man får aldrig vara ifred =) Hon är söt hon men ack så jobbig ibland..

Idag blir det nog en tur till Stockholm för att hämta upp brorsans julklapp, hoppas den finns kvar bara.

För övrigt vänjer jag mig med det mörka barret, känns riktigt bra faktiskt... Hoppas bara att ni inte tycker jag ser ut som en fågelskrämma?!



Tror jag ska ta och städa lite här hemma, så får jag se om jag hinner dammsuga och skura också.. (hoppas inte, för det är ju så tråkigt)

Tjing så länge!

Kommentarer
madde

Det vart jättefint!! <3

2010-12-14 @ 14:10:23 | http://shotiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback