En dag att minnas för alltid! =)

Den här dagen har verkligen varit över förväntan, jag är hur lycklig som helst. Sitter nu här hemma i soffan och tänker framåt, tänk att jag om 3 år är klar med första målet i min dröm. Jag ska fan börja högskola, det är ju hur sjukt som helst =)

Allt bara faller på plats nu och jag behöver inte fundera så mkt på hur det kommer bli framöver. Jag vet vad jag har att göra under 3 år framöver och det känns helt underbart.

Kan inte sluta prata eller skriva om det, känns inte verkligt, jag trodde aldrig att det skulle gå så här enkelt. Att komma in på första försöket, av 47 platser fick jag en =)


Kan heller inte sluta tänka på imorgon, jag och Jenny ska till Stockholm och röja lös... Gissa vart vi ska?? =)



Det här är våran julklapp från Danne =) Tack snälla!!!

Har alltid velat gå på finalen och nu får jag äntligen gå, tillsammans med bästaste Jenny =)

Det kommer bli helt grymt.


Imorse vaknade jag ju av att katten rev halva fönsterbrädan och nu har hon pajjat en av mina koner, den började först lysa hur stakt som helst, sen när jag knockade till den för att den skulle vakna så dog den istället. =(



Attans katt, och se så oskyldig man kan se ut =)



Trassel ligger brevis mig också och snarkar, och när jag viskar åt honom låtsas han att inte höra utan sneglar bara på mig..



Konstiga djur det där, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback