En bra morgon =)

Fick sovmorgon av Trassel imorse, han lät mig sova till halv nio innan han ville behövde gå ut =) Det var ändå dags att kliva upp då för jag skulle ju med Elvira till nya skolan.

Skolan hon eventuellt börjar i är en friskola här på Tosterö, och när vi kom dit blev vi båda jätteglada. Det var jättemysigt där och klassen var supergulliga. Det tog emot Elvira på en gång och hon kände en mkt bättre känsla än på den andra skolan som vi först var och besökte. Så nu mår även jag och Danne mkt bättre angående hennes byte av skola.

Man känner sig ju som världens elakaste när man måste byta skola på barnen, och man vill ju inte att ett byte ska förstöra hela deras skolgång, det måste bli så bra som möjligt... Nu känns det bra!

Efter besöket på skolan gick vi hem till Danne och hämtade upp Elliot sen gick vi till fotbollsplanen vid Tosteröskolan (50 meter från Danne) och barnen fick åka på sina nya skridskor.





Det är kul att åka, men ibland blir man trött =)



Nu är vi hemma igen, ska städa lite innan Elvira ska på ridningen.. Så nu drar jag på mig städrocken och dansar omkring med dammsugaren en stund..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback