Banana skids =)

Tänk att det är så gott med dessa plombryckande godisar =) Sega och jävliga är dom men ack så goda. Sitter här i soffan med ett gäng brevid mig, men får försöka hejda mig så inte alla tänderna ryker på en gång. haha!!

Idag hade vi lite kalas här hemma för Danne som fyller 33 år. Det låter gammalt men man får nog inse att vi inte är 20 år längre =( Jenny, Stefan och Julia kom också och Julia har busat på som vanligt, hon är bara för söt den där ungen =)



Nästa vecka ska Jenny och Stefan och inhandla julklappar så då kommer min lilla prinsessa till mig under tiden =)

Såg förresten på studera.nu att intagningsbesked 1 kommer redan 9-10 december... Hoppas jag får besked redan då, tänk om jag skulle ha sån tur att komma in på högskolan =) Håller mina tummar så de blir alldeles blåa =)

Annars blir det att vänta tills 27 december innan besked 2 kommer.. =( Vill inte vänta så länge, JAG VILL VETA NU!!!

Igår var det semifinal i Idol också, och jag är mkt nöjd med vilka som gick vidare. Minnah och Jay har verkligen varit de bästa hela vägen. För mig spelar det egentligen ingen roll alls vem som vinner, de är båda värda det.



Det var många som skrev på FB igår om finalen, och det var väldigt många som reagerade på allas skrivelser. Fine, det är klart att det blir uttjatat lätt men va fan, låt folk ha sina åsikter samma som att de som inte vill höra ngt om Idol också får ha sina åsikter. Idol är Sveriges största musiktävling och det är massor av människor som tittar på programmet, följer det på nätet och är på plats varje fredag. Det är bara inse att det blir många reaktioner!!

Imorgon på morgonen ska jag ringa på en annons om ett skrivbord till Elliot, hittade på Blocket en men jag prkar inte hämta idag så det får bli imorgon om hon har det kvar. Ett enkelt snyggt svart skrivbord med en tillhörande hurts. Hur fint som helst, och passar perfekt till hans rum. =)


Det blir nice! =)

Nu ska jag fortsätta kolla postkodlotteriet och sen är det dags för Så mkt bättre. Det programmet är ju bara för bra, så himla mysigt och en helt underbar sammansättning av folk. Snart är det nog slut på det programmet också så få se vad som börjar på Lördagar sen då?!

Nä, ha det bra nu så hörs vi en annan dag! Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback