Högskoleprovet here I come!

Japp, idag var anmälan och avgift ordnat så den 23 oktober skriver jag högskoleprovet. =)



Må gudarna vara med mig den dagen, för jag behöver all andlig makt jag kan få..


Idag var jag till SYON på komvux och ändrade från Latin till Biologi, det känns helt rätt och jag tror det här kommer bli jättebra. Läraren i Biologi är riktigt bra och jag har haft honom tidigare och det känns bra.

Efter mötet åkte jag till Tuna park i Eskilstuna och fyndade lite kläder till kidsen, hittade riktigt mkt till grymma priser så jag är nöjd som bara den =) Köpte mig även lite fint att ha på mig till helgen då jag och Danne åker in till Stockholm för oss själva.

Imorgon kommer äver Jenny och Julia till oss och ska sova över. Vi ska ha så mysigt och på Fredag ska jag ha Julia här hemma själv medans Jenny åker till skolan under förmiddagen. Undra vad jag och lillprinsessan ska hitta på? Det blir nog en promenad och sen en massa bus här hemma. =) Hon är bara för underbar den där ungen och jag är så himla stolt över henne.


Nu irriterar sig Danne på att jag smattrar på tangentbordet så jag måste lägga ner =)


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback