Det gick inge bra =(

Jahapp, femkampen var skitkul men det gick inge vidare för fröken Järleros =(

Spika spiken i brädan tog jag på 23 slag och min kära mor tog det på FYRA, hallå, det är ju helt omöjligt. Gubbarna tog det på typ 5-8 slag..
Fråga inte vad fan jag höll på med!!!

Att kasta bollen i burkarna fick vi köra ett gäng utslagsomgångar och till slut kom jag sist.. *hmmm*

MEN..

Att skjuta en burk med luftpistol (laddat) Fick jag 3 träffar av 5 och det var mer än de andra fick.. hihi!!!

Fotbollen närmast stolpen gick inte heller nå vidare, morsan vann..

Pilkastiningen gick sådär, men slutpoängen blev 10p till mig, 12p till Pär, 13p till morsan och 15p till Danne...
Ja absolut, han har skrytit som fan...

Straffet till den som förlorade var att hoppa i poolen (som inte har ngn värme), haha.. Det är inte bra att vara kaxig innan tävlingen för då går det så här.. =)


GAaaahhh, kallt som f-nnnn.


Och man var tvungen att doppa sig helt också... *brrr*


Men jag överlevde =)


Rätt skönt att kliva upp därifrån och torka av sig.. =)


Någon som däremot inte har ngt emot att bada är Elvira och Oscar.. Som delfiner i vattnet!!

Oj, Oscar försvann =)


Det var den helgen.. =)


På hemvägen åkte vi förbi farfar i Skutskär, han fyllde 70 år och det var en massa folk där, god mat och gudomlig tårta.. Sen blev det en efterlängtad hemfärd till det grymt städade hemmet. Husägarna och mäklaren var ju hit i Fredags och då var det ju att ligga i..

Imorgon ska Elliot till ortopeden och röntgen för att ta bort halva gipset, så att han kan röra armbågen igen. Ska bli skönt för han är ju verkligen en halvkrympling med hela armen gipsad.

Nu är det läggdags alldeles snart. Ha det gott så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback