Segt..

Oj, vad jag har varit dålig på att uppdatera här på bloggen. Vi har haft besök hela veckan och fullt upp så det har inte funnits så mkt tid att sitta vid datorn.
Men jag har en kul grej att berätta och det är att jag köpt en ny bil. En ford puma -98 najs som attans. Så nu har jag bilen jag länge velat ha och det är hur kul som helst.
Igår vart det god mat och lite dricka, vi grillade fläskfile och gjorde pottigratäng till, en massa tillbehör och ett gott sällskap. Det var riktigt trevligt.
Undra vad man ska hitta på idag då?
Det jag måste göra iallafall är att skicka in det andra hemprovet i palliativ vård. Jag gjorde den färdigt redan tidigare i veckan så det är så skönt att slippa sitta med den idag. Jag har faktiskt blivit bättre på att ta tag i sakerna i tid och inte lämna allt till sista sekund.
Varför hålla på att stressa när man egentligen har tid att göra det på en gång?
Nu ska jag äta lite frukost och sedan blir det promenad med Trassel.
Kram på er!
Här kommer lite bilder på nya pärlan. Fin va?

Kommentarer
sandra

fan va avis jag är, kan du va snäll och ge mig den? :D haha

2009-09-10 @ 23:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback