Makeup modell... =)

Åkte in till Stockholm och min kusin Angelica som just nu pluggar till makeupartist. Hon behövde en modell till sin sminkning och det är klart jag ställer upp när jag kan. Igår vart det festmakeup med lösfransar och massa glitter. Det var riktigt kul och hon är jätteduktig.
Hoppas jag kan åka snart igen och att hon vill ha mig som modell igen. =)
Sen när jag kom hem så blev det lite slappt i soffan, middag på restaurang och sedan IDOL 2009, fasiken va roligt att den är igång igen. Och vilket startfält redan... Första tjejen var ju jättebra och killen med den speciella rösten skulle jag gärna köpa en skiva av.
På kvällskvisten innan jag tvättade av sminket satt jag med webkameran och lattjade.. =)
Snacka om att man fick brynen perfekt plockade nu.. Nice, nu gäller det bara att hålla efter så att man behåller formen.
Egobilder... Jag gillar egentligen inte att lägga ut bilder på mig själv, men jag tänkte att ni skulle få se hur det såg ut... Dock lite dålig kamera på datorn och ljuset var ju inte det bästa, samt att man inte ser sminkningen riktigt så bra som jag ville..
Färgerna är iallafall rosa och grön med guldskimmer i, + en illgrön glittrig eyeliner. Supersnyggt, men kanske inget jag skulle gå på krogen med.. Då skulle det isåfall vara för en galakväll (som aldrig kommer hända).. haha!
Men sammanfattningsvis var det en jättekul dag och det var riktigt kul att träffa kusin... Tack gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback