Desperat mamma söker..

Ja, vad ska man säga om det där programmet? Tycker det är pinsamt att se, särskilt hon som bara söker lammkött... Hur desperat får man vara? Snacka om 40 års kris!
Nä det är bara att skita i att se programmet och inte bry sig, för iallafall jag blir bara irriterad och skamsen när jag tänker på de där brudarna som måste hänga ut hela sitt liv i tv för att söka efter kärleken. Tror de verkligen att de ska hitta den äkta kärleken på TV?
Imorgon är det dags för ridning för Elvira igen. Jag ska försöka komma ihåg kameran den här gången. =)
Har inga lektioner imorgon heller utan det är hemstudier som gäller. Det är mkt nu kan jag bara ta och berätta.. Men det är kul när man har å göra hela tiden, för det blir långtråkigt att bara sitta och inte veta vad jag ska göra.
Mina spexungar och jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback