Undra vem som är chef i det här huset?

Visst försöker man vara den som styr och ställer här hemma, men ibland så är man överträffad.
I förra veckan var vi ju till IKEA och handlade lite plock, bland annat blev det en hundbädd till Trassel som han ska lära sig sova i på nätterna. För någon dag sedan gick Danne upp på natten och skulle dricka vatten eller vad han nu skulle göra. Trassel låg på golvet brevid bädden och han funderade på varför han inte låg i den. Konstiga hund, varför ligga brevid när det är mkt skönare att ligga i?
Han gick sedan runt hörnet och skulle surra med Trassel och be honom lägga sig i bädden,
MEN DEN VAR UPPTAGEN!
Här ser ni vem som är bossen av djuren i huset. =)
Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg den här bilden. Danne fotade sötnosarna och visade mig på morgonen.
De är väl för söta, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback