Grannyran till Gällivare.

Jisses va roligt att det händer ngt positivt i Gällivare. Inte bara en massa mord, knark och dödsfall. Nu kommer Postkodlotteriet och delar ut typ 71 miljoner till en massa Gällivarebor på vårat gamla postnummer.
Inte för att det spelat ngn roll om vi bott kvar för vi har ändå aldrig varit med i lotteriet.
Det är mkt snack dock, att pengar dras till pengar m.m. vi som känner till Gällivare vet ju att adresserna som vunnit hör till "gräddhyllan" men det är ju inte många av dem som redan är miljonärer. HALLÅ! Jag tycker iallafall att det är jättekul att folk vinner pengar, men kan skulle ju ljuga om jag sa att jag inte var avis.
Steg nyss upp ur badet och nu väntar jag på att maten ska serveras, sedan är det äntligen dags för IDOL, som jag väntat på hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback