Då var sista skriftliga provet avklarat!

Ja, jag säger då det, fy fan så jag har haft ont i magen för det här provet. Det sista skriftliga prov som man kan samla poäng till det slutgiltiga kursbetyget.
Jag tror att det gick bra, men jag är inte säker på toppbetyg =( Det får vi se förhoppningsvis innan helgen, men jag tror inte hon kommer hinna rätta dem tills dess, så det blir väl inget resultat förrän efter lovet.
Dannes pappa håller fortfarande på med Puman och det kommer bli som en helt ny bil, tänk att slippa oroa sig om att "hoppa" av vägen i ett litet gupp, då dämparna varit totalt slut. =) Få se om den hinner bli polerad också.
Nästa vecka kommer Dannes syster och hennes kille, det ska bli skoj. Jag gillar när det är folk här i huset, det bli lätt ensamt när man bor så långt från familjerna. När de kommer ska vi även passa på att hitta på ngt jag och Danne, det är ju verkligen inte många gånger per år som vi kan åka iväg och ha mysigt. Nästa vecka blir det en kryssning och det ska bli hur skoj som helst.
Nu blir det sängläge snart! Är helt slut efter den här dagens hjärnaktiviteter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback