Våran tjej är bara hur bra som helst. =)

Just hemkommen från stallet med Elvira, och jag blir så imponerad varje gång. Idag red hon alldeles själv och till och med i traven. Lättridningen börjar sitta för henne också, upp ner upp ner upp ner...
Sötisen våran börjar bli alldeles för stor. =/

Hon borstar själv, kratsar hovarna (till och med lyfter upp det tunga benet själv), sadeln ska ju ganska högt upp så där får jag hjälpa henne. Hon är ju inte så lång ännu. Hon sitter upp nästan själv, och sedan sköter hon resten, och jag går och sätter mig på läktaren medans hon rider.

När vi kom hem åt vi mat, sen gick jag ut med Trassel.. Och i det här vädret önskar man att man inte var hundägare.. Det bara öser ner och är lerigt som bara den på gångstigen. När vi kom in igen blev det en dusch för honom. Så nu springer han omkring som en galning här hemma och försöker torka bort det sista blöta efter föningen. =) Galning!!
Mattor och stolar flyger omkring i hela nedervåningen och snart får jag ett spel på honom.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10


Nu blir det tv och nattning av kidsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback