Imorgon börjar praktiken. =)

Nu finns det ingen återvändo, imorgon drar praktiken igång och jag är hur nervös som helst. Men jag tror det släpper när jag kommer dit och träffar dem jag ska jobba med. Kan ännu inte riktigt fatta att det är operation jag ska vara på, ska bli spännande att se vad man kommer få se och vara med om där.

Idag sov jag till typ 2 på eftermiddagen, det var riktigt skönt att sova ut så här sista dagen på länge. Sen är det mellan 5:30-6:00 på morgonen som gäller. *gäsp*

Ikväll blir det kanal 5 och Vem kan slå Filip och Fredrik, sen drar Paradise hotell igång.. Haha, ännu mer skandalprogram, det är som guld i mina ögon. =)

Helgen som varit blev suverän.

Fredag åkte vi till Nina i Sala, fick supergod mat och fick mysa lite med Nathali som fyllde år. Vid 18-tiden hämtade Emma och Johan oss och vi åkte till lokalen vi skulle fira Pappas 50 års dag i. Strax efter 19:00 kommer pappa med resten av fastrarna och Maria, och han blev så överraskad när han heller inte visst ngt om festen.

Vi träffade massor av släktingar som man inte ser så ofta och det var jättekul.

Kära bror Jonny kom sedan på natten och hämtade oss fyllisar.. =) och vi fick sova hos honom och Ivana. Morgonen startade sedan med en ABCDE-vitamin brus tablett. och sedan kunde man fungera igen... hhaha!

Sedan åkte vi till Nina och kramade om Nattis, för att sedan dra oss vidare till Pappsen och resten av tjocka släkten för finmiddag och fika med trevligt sällskap.


Det var en riktigt lyckad helg och jag är glad att jag fick träffa så många av mina långväga släktingar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback