En hel kurs på 5 dagar...

Jag det är fan sant, i Måndags började vi kursen Människan socialt och kulturellt och vi ska ha lektion måndag samt onsdag denna veckan samt nästa vecka.. Sen har vi praktik och inga lektioner, när vi sedan kommer tillbaka vecka 51 ska vi ha lektion på måndagen och sen måste vi ju hinna ha utvärdering och betygsprat.
Hur in i london ska vi hinna med detta. Vi ska ha föreläsare, vi ska se en långfilm, + att vi ska ha tid att diskutera och göra uppgifter.

Det är helt sjukt och det ska bli intressant att se hur mkt av allt vi egentligen kommer hinna med.

Annars är allt i sin ordning, fick ett tråkigt besked här i helgen och jag håller alla tummar och tår att allt ska gå bra.. Idag var jag och handlade lite kläder i Tuna park, tänk att alla kläder man har, har förmågan att "krympa i tvätten".. Är det så eller finns det en annan anledning till att de inte passar längre?

Jaja, ni kan väl fantisera själva.. =)

Nu blir det en lugn fortsättning på kvällen, umgås lite med Sandra och Tim för imorgon åker de hem till lappmarkerna igen.

Snart börjar praktiken, och nu börjar det pirra i magen. Ska bli hur skoj som helst, och vi får väl se om jag är så kaxig när jag kommer dit, som jag varit hittills... Blod och inälvor.. haha!! Eller så är det inte alls som på tv.. =) Kanske inte riktigt som cityakuten, troligen inte lika dramatiskt eftersom det inte är akuten jag ska vara på..

Vi får väl se, spännande är det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback