Är hundmat gott?

Ja, det kan man ju fråga sig...

Eller så frågar man min kära sambo.. *asgarv*


Sent på kvällen här om dagen skulle han nämligen se om det fanns något godis i köket. Det var mörkt och inga andra lampor tända än i fönstret och på bänken hittade han en bilpåse, samt en skål (likadan som vi brukar ha godis i) =)

Han tittar ner i skålen och eftersom det var mörkt såg det ut som en massa salta lakrits godisar (lakritstomte som han är). Underbart, han hittade en skål med godisar. Tar en och sätter i munnen!!!


Jag höll på att garva ihjäl mig när han berättade att han lika snabbt märkte att det inte var godisar, utan Trassels matskål som jag använder för att fördela maten åt honom. =)

Var det gott? NÄ!!! (Och så blev han sur på mig, hur kunde jag lägga en hundmatskål på bänken brevid en påse med bilar?) HALLÅ!!! skrattade jag och sa: Den där skålen har stått på bänken med hundmat i senaste 2 månaderna. Men med en desperat godistrånande mage är inte uppmärksam på vanligheter.. haha!!


Idag till IDOL hade vi pedikyr här hemma.
Fotbad, filning och massage med kräm... Yummi vad skönt det var!

Trots min fotfobi gick det bra, bara att tänka på annat =) Fast det är väl dags att vänja sig, med det yrke man valt.. Det lär ju vara en och annan fot man måste ta hand om.

Godnatt på er, nu ska vi gå och lägga oss i våra idag nyinköpta satin sängkläder.. mums....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback