Det börjar inte trevligt. =(



Inte roligt att vara djurägare alla gånger, helst inte den dagen man hittar sin katt påkörd vid vägkanten.

Åkte som vanligt imorse med barnen till skolan och kommer upp till korsningen vid vägen ut från vårt kvarter. Tittar som vanligt till vänster för att se om det kommer någon bil, ser ingen.. Däremot ser jag våran katt precis vid kanten, PÅKÖRD!! =(
Fy fan va hemskt det var. Ringde Danne på en gång samtidigt som jag fort körde därifrån innan barnen hann se Sasha. Efter att jag lämnat av ungarna åkte jag hem igen och hämtade upp Danne som fick komma med och hämta upp vår lilla kille. Han var alldeles stel och fick åka i en påse hem igen, för begravning senare under dagen.

Barnen tog det bra, men jag tror chocken gjorde att de inte reagerade så hårt. Men jag kan tänka mig att det kommer när de inser att han verkligen är borta.

Det är inte kul det här, jag har gråtit för fullt imorse och jag kommer säkert drömma om det här inatt.

Stackars lilla Sasha, hoppas du har det bra däruppe tillsammans med din lillasyster Donna.

Kram våran lilla vän!

Kommentarer
Daniel

FI FAN

Lina

Nä usch vad hemskt gumman... Kram!!

2009-06-08 @ 20:16:50 | http://lajnurt.blogg.se/
Mimmi

Vad kul att du börjat blogga! Du ska se att du blir beroende... ;9 Ha det gott! /Marléne

2009-06-08 @ 23:35:45 | http://mimmipiggs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback