Bihålorna är inte mina bästa vänner.



Inte idag iallafall, usch för att vara sjuk, det är fan inte kul. Ungarna är också hemma, snoret rinner och alla är allmänt hängiga. Gissa om att jag längtar tills på torsdag, skolavslutning... Snacka om att jag ska njuta av ledigheten, hoppas bara vädret är med på noterna.
Nattens drömmar var inte några som fastnade i långtidsminnet, förhoppningsvis var de helt ok. Känns fortfarande tomt efter vår lilla vän och Trassel verkar söka när han är ute. Det tror jag det, han var ju hans bästa kompis som ställde upp på bus när som helst på dygnet.
Nog om tråkigheter, vad händer idag då? Ja, inget något på den här sidan om dalälven iallafall. Syrran i Falun har studentpartaj hela veckan och man kan ju bara gissa hur många ägg hon kommer ha under fötterna de här sista dagarna innan fredag, då den riktiga avslutningen är. Du är bra du sis, jag är stolt över dig..



Tycker det känns lite konstigt att sitta och skriva något som ngn annan sedan ska läsa, vad ska man skriva för att ni ska tycka det är intressant och sedan vill återkomma?
Ingen bra kamera har man heller så man kan ta lite impulsbilder som man kan lägga upp. Det är väl kanske dags att skaffa det då. =)

Förresten den här jä-la bloggdesign djungeln är så otroligt luddig och jobbig att rota runt i, jag har en bild i huvudet hur jag vill att det ska vara men jag får fan inte ner den i bloggen, har försökt ändra en massa koder enligt instruktioner på nätet, men inte då.. Det har inte tänkt ge med sig för mig. Jag gav upp och nu ser det ut som det gör, tycker den ser lite löjlig ut, jag vill ha en stilren blogg som är lätt att läsa. det får bli ett senare projekt.

Nu ska jag ut och rasta vår golvmopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback