P-piller till katten.

Har dragit på det för länge och nu har hon gått 2 dagar över tiden för sitt p-piller, idag hämtar jag ut nya piller och trycker i en i henne innan hon får för sig ngt. Hon börjar vara lite klängig och jamig så jag hoppas inte det är för sent.
Det har varit nog med bebisverkstad för henne, och jag vill inte ha fler kullar då hon blir så himla konstig när ungarna blir större. Hon är en jättebra mamma de första 10 veckorna, men sen blir hon som förbytt.



Hon är till och med samma färg som den ovan.. Haha!!

Har hört att man inte ska ge sina katter p-piller under en för lång tid eftersom de då kan få juvertumörer, denna veterinär sa dock ingenting om att det kunde vara större risk så jag fortsätter ge henne tills vi får chansen att kastrera henne istället.

Annars idag så händer det inte så mkt, drar in till E' Stockholmo en sväng och gör lite buissness. Men annars är det lugnt. Och inte har man orkat ta tag i datarummet heller, det får bli ett senare projekt för nu känner jag mig helt slut.

Kram. 

Kommentarer
JOANNA

tack snälla för tipset!:)

2009-07-24 @ 14:05:58 | http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback