Smygtitta in i framtiden !

Man sover så sött, vaknar av att Trassel vill ut och sedan ser man att han är full av diarre skit i arslet. Stackarn har blivit dålig i magen. Det var bara marsch in i duschen och skrubba, sen föning och efter det mat och promenad.
Det blev en intensiv morgon, jag som brukar kunna få gå och sova en stund till efter att han fått gå ut. Men idag vart man ju hur pigg som heslt så det var ju ingen ide att somna om.
Har en del att göra idag också så nu fick jag lite extra tid. Båten stod kvar på uppfarten och idag ska det åkas och shoppas lite småsaker till den, och förhoppningsvis kan vi sätta ner den i vattnet i eftermiddag. Det är ju fortfarande så fint väder och det är ju då man vill ut med den.

Nu börjar snart våra bästa år, denna sjuka serie som är så beroendeframkallande. Tänk va jobbigt när de slutar sända den. Nog för att det inte kommer hända de närmaste åren eftersom vi här i Sverige ligger typ 4 år efter i sändningarna och de håller fortfarande på att spela in.
Jag som är så jävla nyfiken förstörde spänningen en aning, när jag hittade in på den amerikanska hemsidan och kunde läsa om programmet månad för månad ända fram tills 2009.
Så jag vet vilka som kommer bli tillsammans, få barn och andra smaskigheter. Måste ju erkänna att det inte är lika kul att se programmet nu men jag fortsätter och se iallafall, den är ju ändå bra och visar mer detaljer än som står på nätet.

Ngn som också vill förstöra spänningen? Gå in på: www.daysofourlives.com/updates/monthly_updates.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback