Böcker för tusentals kronor.

Nu är det bara drygt 3 veckor kvar innan man sätter sig vid bänken igen, och jag har inte letat fram alla böckerna jag behöver.

Den här terminen läser vi:

* Geriatrik
* Lindrande vård
* Människan Socialt och kulturellt
* Sjukvård


Samt att vi fortsätter kursen Svenska A och Omvårdnad sedan förra terminen.

Jag har nu försökt leta på nätet efter begagnade böcker. Behöver Geriatrik och Lindrande vård. Det finns inte så många som säljer dessa böcker, men jag hoppas det kommer ngn snart för nu börjar det närma sig.


             
(bilderna hämtade från bokus.se)


När jag hittat dessa så är bokdelen löst. Skönt! Det var bara två böcker jag behövde den här terminen, resten hade jag redan. Jag kan bara lova att det är inte billigt med dessa böcker. Hittar man inte begagnade så får man betala mellan 300:- & 500:- per bok.

Tycker inte att det är sjysst mot oss fattiga studenter som lever på STUDIELÅN! Tycker att de gott kan stå för och låna ut böckerna på konvux istället.

Det råkar inte vara någon som har dessa böcker till salu?
(eller kanske du känner ngn)

Jag fortsätter leta så får vi väl se om jag kommer billigt undan eller snällt får gå in på bokhandeln. =/

Kommentarer
Lina

Du kunde ju ha tagit några av mina böcker =)

2009-07-30 @ 16:25:49 | http://lajnurt.blogg.se/
BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv; åhh tack vännen! :D

2009-07-30 @ 20:25:49 | http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback