Snart är tiden inne..

Herregud så slö jag har varit på att uppdatera här på bloggen. Förlåt! Men jag har helt enkelt knappt orkat sitta vid en dator senaste tiden. Man jobbar hela dagarna och när man kommer hem stupar man som en fura.
+ att vi har varit magsjuka hela familjen förra helgen, så då sov man 38 av 40 timmar... 

Imorgon är sista dagen på praktiken, shit så snabbt det har gått. Och det har varit sjukt roligt.. Snacka om att man har fått se både det ena och det andra. Faschinerande alla gånger. =)

Nästa vecka går vi sista veckan i skolan, sen är det slut (för den här kursen). På fredag nästa vecka är jag Undersköterska.. haha!! ett steg på vägen.

De här 3 terminerna har gått otroligt snabbt, och stundvis har det varit det värsta jag gett mig in på, till att nästa stund vara det bästa. Jag har haft otroligt roligt, och jag har lärt känna helt underbara människor. Inte minst min kära vän Jenny. Du är bara för fin!!

Omvårdnadskursen har gett mig ett helt nytt perspektiv på livet, och saker man lärt sig är så oerhört viktiga att kunna för att vara en bra medmänniska. Tänk att man har fått kunskaper som skulle kunna rädda liv i rätt situation. Helt otroligt!

Nästa vecka får vi också slutbetygen, och jag funderar på att lägga upp dem för er. Men jag är inte säker!! Beror på om jag vill skryta eller bara glänsa.. Kanske blir jag själv besviken, då får ni inte se några betyg.

Håll utkik och håll tummarna!

Nu ska jag ge mig in i sovrummet och vika ihop 28 maskiner tvätt... (nä kanske inte så många, men det känns som det) =) Sen är det väl dags att sova igen..
Morgondagen bjuder på jobb 8-13, sen är det hem och göra klar Elvira för Luciatåget med kören på Konsum och ICA här i byn kl. 16. Myspys med luciafirande.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback