Då var man undersköterska då =)

Imorgon har vi avslutning med rektorns tal, brosch och betygs utdelning samt fika med klassen och våra lärare. Det känns helt sjukt att vi är klara med den här kursen nu, shit så snabbt det har gått. =)


Tänkte dela med mig av mina betyg för dem som är nyfikna =)

Medicinsk grundkurs MVG
Vård & Omsorg MVG
Datakunskap Bas MVG
Social Omsorg MVG
Arbetsmiljö & Säkerhet MVG
Omvårdnad MVG
Sjukvård MVG
Människan Socialt & Kulturellt MVG
Organisation & Ledarskap VG
Geriatrik VG
Palliativ vård VG
Psykologi A VG
Matematik A VG
Svenska A G
Etik & Livsfrågor G


Måste erkänna att jag är rätt stolt över mig själv. =) Känns som att det var värt att sätta sig i skolbänken igen.

Och nästa termin fortsätter det. Då ska jag läsa in de resterande gymnasiepoängen jag behöver för att söka in till högskolan när jag är klar.

I Januari drar dessa ämnen igång:

Matematik B
Svenska B
Engelska A
Naturkunskap A
Samhällskunskap A
Religionskunskap A

Så jag har en del att göra till våren, det kan jag lugnt lova. =)


På Lördag blir det party med tjejerna från klassen. Vi ska till Bowlinghallen och äta filébuffé, dricka gott och spela bowling tillsammans allihopa. Det ska bli jättekul, och en trevlig avskedsfest.


Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och njuta av att jag fixat dessa tre terminer så bra. Sen blir det att packa allt som ska med till Gällivare på Söndag. Julen och nyår firas i norr detta år. Det ska bli skönt att komma upp, hoppas bara vi slipper kylan som är där nu i dagarna, fasiken mer är -20 så håller ju lungorna på att frysa ihjäl.

Ha det bra alla, så ses och hörs vi snart igen.

Kommentarer
Inga-Lill

GRATTIS till Undersköterkan! Vad du är duktig. Vi längtar efter Er!

Kram Svärmor

2009-12-17 @ 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback