Då var det över för detta år!

Julen är ju jättemysig och man har alltid höga förväntningar på dagen. Men jag måste erkänna att det var roligare när man var liten. Inte för att jag inte haft kul iår, men ni kansk vet huru jag menar. =)
Det är alltid roligt när man ser barnen och hur glada dem blir när de öppnar sina julklappar. Det är en härlig känsla. Glada barn vill vi ha! =)

Själv fick jag också lite julklappar, lite badsalter, Muddus Hjortron Glögg, choklad, godis och en PHILIPS Wake uo light. Den var från Danne till oss båda, eftersom våran väckarklocka har lämnat in handduken där hemma. =)
Vi har länge kollat på den där klockan, men den har varit dyr och vem säger att den verkligen fungerar.

Nu har vi den iallafall, och det ska bli mkt intressant att se om den funkar.



Nu är det bara att invänta nyår, och se vad den dagen har att erbjbuda. Det blir väl vilda västern som vanligt =)) Sen får man tolka det som man vill. Vi brukar ha skitskoj iallafall, och det är välä huvudsaken.

God Fortsättning på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback