Då börjar man leva igen.

Helgen har varit underbar, guud så kul vi hade på svärmors 50 års fest. Men igår var man inte kaxig. =)

Efter att vi städat undan i lokalen åkte jag och svägerskorna på bingo.. HAHA, jag fick tuta och vann 500 spänn. Riktigt kul för jag har haft sån otur på de senaste bingona som jag vart på, vinner typ aldrig. Men nu så! =)

Idag är det planerat att åka hemåt, skolan börjar imorgon och det ska bli riktigt kul. Jag har verkligen längtat att gå tillbaka till skolan efter den här sommaren. Visst har det varit skönt att ha vart ledig, men det blir jobbibgt i längden. Särskilt när barnen också är hemma och blir väldigt rastlösa när de inte går på fritids och förskola.

Men imorgon drar det igång, så nu börjar vardagen igen. SKÖNT!

Var förbi min älskade vänä igår och träffade lillflickan som inte alls är så liten nå mer. Det är så tråkigt att man inte ser henne oftare, vi bor ju så långt bort. Men jag hoppas att det blir mer ofta framöver.
Det var skönt att komma undan lite och sitta och surra lite skit en stund.

Få se nu när Danne är färdig på jobbet så att vi kan börja kuska hemåt. Imorgon är det upp och hoppa kl. 6:30 som gäller, så det skulle ju vara skönt om man hann sova ngnting också. Det tar ju ändå minst 12 timmar att åka hem härifrån.

Och jag har ännu inte hittat böckerna jag behöver, så det blir att kolla runt på skolan.. Kanske ngn säljer dem där. Finns välä en anslagstavla eller nåt!


Det var en uppdatering från helgen och Gällivare resan, ha det bra så hörs vi imorgon efter skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback